Hoe begon het allemaal?

S-visuals is opgericht in 2015 door Pjotr Schelling. Sinds zijn tiende levensjaar was hij al fanatiek bezig met fotografie. Die passie verschoof naar film nadat hij de videocamera van zijn vader had geleend. Hij maakte video's van zijn vakanties uit en later ook voor bruiloften en zzp'ers. Toen hij zeker wist dat hij van zijn hobby zijn beroep wilde maken, stopte hij met zijn studie rechten en ging naar de Dutch Filmers Academy waar hij Film en Audiovisuele Media studeerde. Daar heeft hij al veel geleerd over videomarketing en over het produceren van commerciële video's voor bedrijven en organisaties.

Pjotr ontmoette Julius Kuyper die eveneens op jonge leeftijd bezig was met film. Toen Julius in de brugklas zat, wilde hij tandarts worden. In die tijd maakte hij regelmatig video's die hij op YouTube plaatste waar veel mensen naar keken. Tandarts wilde hij niet meer worden. Beroepsmatig filmmaker worden, werd zijn nieuwe droom. Om deze droom waar te maken, koos hij - net als Pjotr - om aan de opleiding Audiovisuele Media te beginnen. 

"Samen staan we sterker". Die gedachte heeft Pjotr en Julius ertoe gezet om zich samen te verenigen. Hun klantenbestand is sindsdien hard gegroeid en ze hebben inmiddels tientallen ondernemers en organisaties door het dak laten gaan met hun videomarketingstrategiën.

Missie+S-visuals

Onze missie

S-visuals is er om ondernemers en organisaties beroemd laten worden in hun business. Dit doen we door te adviseren, concepten te bedenken voor video's, onze kennis, tips en tricks te delen in blogs en de mogelijkheid te bieden om videomarketing bij ons uit te besteden. Hierdoor weet je zeker dat jij beroemd gaat worden in je business en als de #1 prioriteit gezien gaat worden.

 
 
Pjotr Schelling - Filmproducent  "Verhalen vertalen naar beelden is het leukste wat er is"

Pjotr Schelling - Filmproducent

"Verhalen vertalen naar beelden is het leukste wat er is"

 
Julius Kuyper - Camera en Techniek  "Één beeld zegt meer dan duizend woorden"

Julius Kuyper - Camera en Techniek

"Één beeld zegt meer dan duizend woorden"

 
 

Visie

Video is niet meer weg te denken voor bedrijven en organisaties. Het medium is perfect voor het binden van nieuwe klanten en het onderhouden van bestaande klantrelaties. Vaak zien we dat bedrijven en organisaties het al erg druk hebben en niet altijd over voldoende kennis van videomarketing beschikken. Voor hen zijn wij de ideale partner door flexibel en servicegericht te werken. 

"Samen staan we sterker" geldt als een van de belangrijkste kernwaarden van S-visuals. Onze visie is daar op gericht. In de toekomst willen we een zelfstandige coöperatie zijn van servicegerichte freelance filmmakers met de kennis videomarketing en met ervaring uit de praktijk. Wij vinden dat, naast de passie voor het vak, ook servicegerichtheid en flexibiliteit gelden als de belangrijkste waarden van onze leden. Onze klanten profiteren hiervan.

 

Wat wij voor jou doen

 
 
Over S-visuals
 
Over S-visuals
 
Over S-visuals
 

adviseren

Wat word de eerste stap naar beroemdheid? We leren jouw organisatie beter kennen zodat we kunnen adviseren welke video's er gemaakt moeten worden.

 

produceren

Geen know how van camera's, licht en storytelling? Geen paniek! Wij zorgen ervoor dat er professionele videocontent gemaakt wordt waar je trots op mag zijn!

 

videomarketing

We helpen je bij het opzetten van jouw online campagne via social media. Op die manier weet je zeker dat jouw video's de juiste mensen triggeren.

 
Het is prettig samenwerken met s-visuals. Pjotr neemt initiatief en komt met goede feedback en advies. Hij is ook positief kritisch en denkt hardop mee om tot een mooi eindresultaat te komen. We blijven samenwerken en laten zeker nog meer producten en processen in beeld brengen.
— Bas Nijpels, Refitech
Super samenwerking gehad met S-Visuals! Alles was perfect geregeld tot in de puntjes.
— Rick Steegers, VR-Zorg
Ik ben erg blij met de promotiefilm die je voor mij hebt gemaakt. Het is geworden zoals ik wilde en ik krijg al leuke reacties van mijn klanten.
— Marc van Beek, Foto Fluvius